فیلمین

دانلود سریال Mr. Robot

خلاصه داستان : روایت سریال Mr. Robot روایت یک جوان تنها به نام الیوت آندرسون که همان شخصیت آقای ربات است در نیویورک زندگی می کند. الیوت در یک شرکت بزرگ به عنوان مهندس امنیت شبکه مشغول به کار است.

دانلود سریال Mr. Robot با دوبله فارسی

دانلود مستر ربات با زیرنویس و دوبله فارسی

فصل چهارم  Mr. Robot اضافه شد

mr-robot دانلود سریال Mr. Robot

نام سریال : Mr. Robot | آقای ربات

امتیاز : 8.5 از 10

ژانر : درام , مهیج , جنایی

سال ساخت : 2015

کیفیت : بلوری

محصول کشور : آمریکا

شبکه پخش کننده : USA

زبان : انگلیسی + دوبله فارسی

زیرنویس فارسی : دارد

کارگردان : سَم اِسماعیل

بازیگران : رامی ملک، کریستین اسلیتر، کارلی چیکین، مارتین والستروم، پورشا دابل‌دی، مایکل کریستوفر، گریس گامر و بی‌دی وانگ

 

خلاصه داستان

روایت سریال Mr. Robot روایت یک جوان تنها به نام الیوت آندرسون که همان شخصیت آقای ربات است در نیویورک زندگی می کند. الیوت در یک شرکت بزرگ به عنوان مهندس امنیت شبکه مشغول به کار است. اما زندگی مرموز و پنهانی دارد و یک هکر فوق العاده خلاق و حرفه ای است. از هک کردن اطرافیانش اطلاعاتی کسب می کند.الیوت مشکلات فردی زیادی دارد. او کم حرف و گوشه گیر و از اختلالات شخصیتی زیاده من جمله تجزیه هویت و اضطراب و افسردگی رنج می برد.

 

دانلود سریالهای خارجی دیگر

درباره سریال

آقای ربات در چهار فصل تولید و پخش شده‌است. پخش فصل اول این سریال از تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۱۵ و در قالب ده قسمت در شبکه کابلی USA نتورک آغاز شد. فصل دوم نیز که دارای ۱۲ قسمت بود از تاریخ ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶ روی آنتن رفت و فصل سوم نیز در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۷ منتشر شد. در آگوست ۲۰۱۸، اعلام شد که فصل ۴، فصل پایانی این مجموعه خواهد بود. فصل چهارم در ۱۳ قسمت از تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۹ پخش شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *