فیلمین

دانلود سریال پدرخوانده

درباره ی سریال پدرخوانده

نام اثر : پدرخوانده | The GodFather

ژانر : مسابقه ، معمایی ، رئالیتی شو

سال ساخت : 1401

تهیه کننده و کارگردان : سعید ابوطالب

گرداننده : کامبیز دیرباز

 

بازیگران : امیرعلی نبویان , پژمان بازغی , بهاره افشاری , ترلان پروانه , امیرمهدی ژوله , مجید واشقانی , امیرحسین رستمی , سمیرا حسن‌پور , فرزاد حسنی , سیما تیرانداز , کامران تفتی , شکیب شجره , حدیث میرامینی , عباس غزالی , علی صالحی , بیژن بنفشه‌خواه , سید جواد هاشمی, صحرا اسداللهی , سپند امیرسلیمانی , کمند امیرسلیمانی , حسین سلیمانی , باربد بابایی , ارسلان قاسمی , علی صبوری , معین زندی , میثم درویشان‌پور , مجتبی پوربخش

خلاصه داستان

داستان این رئالیتی شو، براساس بازی دورهمی مافیا است و درواقع رقابت بین دو گروه مافیا و شهروند شکل می گیرد که شهروند باید با زیرکی بتواند مافیاها را شناسایی کرده و دیگر شهروندان را متقاعد کند.
11 بازیکن در بازی حضور دارند که از این یازده نفر، 7 نفر در گروه شهروند و 3 نفر در گروه مافیا بازی میکنند و یک نفر پدر خوانده است که تصمیمات گروه برعهده ایشان است.
لوکیشن انتخابی برای رئالیتی شو پدر خوانده، یک انبار فرضی قاچاق مافیای سیسیل ایتالیا است که فضا و سبکی منحصر به فرد و خلاق می باشد.
شخصیت های انتخابی در این شو، برگرفته از شخصیت ها و نقش های فیلم و سریال است که به خوبی در این سریال می توانید با آنها آشنا شوید…

توضیحات بیشتر

رئالیتی شو پدرخوانده، برنامه ای زیبا و جذاب که در واقع ادامه شب های مافیاست. این برنامه دیدنی به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب ساخته شده است که کامبیز دیرباز گردانندگی آن را برعهده دارد.
از بازیگرانی که در این رئالیتی شو بی نظیر حضور دارند می توان به باربد بابایی، پژمان بازغی ، بهاره افشاری ، ترلان پروانه ، امیرعلی نبویان ، مجید واشقانی ، کیمیا باباییان ، شکیب شجره ، حسام محمودی ، امیر کربلایی زاده ، امیرحسین رستمی ، سید جواد هاشمی ، سیما تیرانداز ، معین زندی، محمد نادری ، حدیث میرامینی ، امیرحسین مدرس ، کمند امیرسلیمانی و… اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *