فیلمین

دانلود سریال خون سرد

خلاصه داستان : پرونده آزار و اذیت ليلا كريمى در تركيه به دست سرگرد اميرعلى طلوعى مي‌رسد. او به همراه دوستش دكتر كسرى كيا در بررسى‌ به اسم امير شاهسوارى مى‌رسند.

درباره ی سریال ایرانی خون سرد Cold Blooded

نام سریال : خون سرد

ژانر : جنایی, ترسناک, معمایی, مهیج

سال ساخت : 1401

کارگردان : امیرحسین ترابی

متوسط زمان هر قسمت : 70 دقیقه

محصول : ایران

کیفیت بلوری

فرمت قابل پخش : MP4

بازیگران : امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی، سارا رسول‌زاده، بهار قاسمی، نیما شعبان نژاد، لیندا کیانی و …

خلاصه داستان

پرونده ی آزار و اذیت لیلا در ترکیه به سرگرد طلوعی می رسد. وی به همراه دوستش دکتر کسری کیا در بررسی به اسم امیر شاهسواری می رسند.

سریال خون سرد یا خونسرد (Cold Blooded) سریالی جنایی، ترسناک، معمایی و هیجان انگیز به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه کنندگی بهمن کامیار در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1401 است.

فیلمنامه این سریال را نیز علیرضا عطااله تبریزی، محمد مهدی عزیزمحمدی، احسان ابراهیمی و امین فرشادمهر به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده‌‌اند.

امیرحسین ترابی که تجربه ساخت سریال شاید برای شما هم اتفاق بیافتد و فیلم هزارتو را در کارنامه هنری خود دارد. در این سریال ، داستان متفاوتی را از اردیبهشت 1401 مقابل دوربین برده است.

امیر آقایی بازیگر مطرح کشورمان اولین بازیگر این سریال است که مقابل دوربین قرار گرفت. وی تجربه ی پنجم حضور در سریال نمایش خانگی بعد از قلب یخی 3، عالیجناب، رقص روی شیشه و آقازاده را دارد.

این مجموعه درباره‌ یک سلسه قتل زنجیره‌ای است که پلیس میانسالی مامور پیگیری و بررسی آن‌ها می‌شود. این پلیس دوستی در پزشکی قانونی دارد که مسئول کالبدشکافی اجساد است. و برای بخش جنایی پلیس به‌ عنوان کارشناس کار می‌کند.

حال امیرحسین ترابی قرار است با سریال جدید خون سرد، وارد شبکه نمایش خانگی شود. برخلاف این روزهای شبکه نمایش خانگی که همگی سریال‌ها یا در ژانر کمدی و یا درام عرضه می‌شوند. اینبار سریال خون سرد قرار است که یک سبک جدید را وارد این عرصه نماید.

خون سرد در دل خود یک داستان جنایی و پلیسی را جای داده است. پیش تر هم اعلام شده بود این مجموعه قرار است دکستر ایرانی باشد. دکستر یکی از موفق‌ترین سریال‌های آمریکایی در ژانر جنایی می‌باشد که هنوز هم طرفرداران خاص خود را دارد.

حال قرار است سریال خون سرد یک بازسازی موفق از سریال مطرح دکستر باشد که امیر آقایی نقش اول آن را ایفا می‌کند.

اولین قسمت از سریال خون سرد قرار است روز جمعه 28 مرداد 1401 در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *