فیلمین

دانلود فیلم دوزیست

دانلود فیلم ایرانی دوزیست با لینک مستقیم

فیلم دوزیست دانلود

Dozist دانلود فیلم دوزیست

نام فیلم : دوزیست | Amphibious

ژانر : اجتماعی

سال ساخت : 1398

سال انتشار : 1399

تهیه کننده : سعید خانی

کارگردان : برزو نیک نژاد و سعید خانی

 

 

 

بازیگران : ستاره پسیانی , جواد عزتی , هادی حجازی فر , الهام اخوان , مانی حقیقی , سعید پورصمیمی , پژمان جمشیدی , مجید نوروزی

 

نقدی بر فیلم

در این فیلم ستاره پسیانی برای اولین بار نقش اول یک فیلم را بازی میکند. نقش آزاده زندگی معشوقه ای در فیلم است که ظاهرا خیلی مورد توجه قرارنگرفته و در طول فیلم همیشه سعی میکند با شوخی و شیطنت همسرش یعنی عطا را به خود جذب کند.

این فیلم در روز چهارم جشنواره فجر 98 برای اولین بار برای مخاطبان سینما و هنر روی پرده رفت از کارهای خوب برزو نیک است که امیدوار است مورد پسند داوران جشنواره نیز قرار بگیرد.

نیک نژاد با حضور ستارگان زیادی در این فیلم قصد دارد نظر مخاطب را به تماشای این فیلمش جلب کند اما منتقدین بر این باورند که نیک نژاد بیش از حد از این شاخه به آن شاخه پریده و مرز بین کارهایش از کمدی تا اجتماعی مشخص نیست و مشخص نیست کارگردان تلویزیون است یا سینما !

 

با تماشای دوزیست می توان به این نتیجه رسید که نیک نژاد آنقدر از این شاخه به آن شاخه پریده است که دیگر مرز بین فیلم کمدی و تلخ و سینمای اجتماعی واقعی با ژست های اجتماعی نمایانه و کارگردانی بین آثار تلویزیونی و سینمایی را از یاد برده است و با ساخت یک فیلم ظاهرا اجتماعی تلخ سیاه نمی تواند جایگاهی در میان طیف های هنری و جشنواره ای بدست آورد.

 

سایر عوامل

  • مدیر فیلمبرداری : کامران حجازی
  • مجری طرح و مدیر تولید: ایمان امیدواری
  • گریم : امیرحسین قدسی
  • طراح صحنه و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *