فیلمین

دانلود سریال خاتون

خلاصه داستان : روایت این سریال داستان خانواده ای در تاریخ است که از شهریور 1320 و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران به دست متفقین شروع می شود، و تحولات یک خانواده را در این دوران به تصویر کشیده است.

نام سریال : خاتون | Khatoon

ژانر : تاریخی , خانوادگی

امتیاز : 6.8 از 10

سال تولید : 1400

نویسنده و کارگردان : تینا پاکروان

تهیه کننده : علی اسدزاده

بازیگران : نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، مهران مدیری، میرسعید مولویان، بابک حمیدیان، مهران غفوریان، ستاره پسیانی، فرخ نعمتی، بهناز جعفری، رضا بهبودی، شاهرخ فروتنیان، مهتاب ثروتی، مهدی قربانی، عاطفه رضوی، پژمان بازغی

 

خلاصه داستان

سریال خاتون یک سریال در ژانر درام ، تاریخی ، عاشقانه است که نگار جواهریان , اشکان خطیبی , مهران مدیری و … در آن نقش آفرینی کرده اند. تیناپاکروان نویسنده و کارگردان این سریال است و علی اسدزاده تهیه کننده آن است.

روایت این سریال داستان خانواده ای در تاریخ است که از شهریور 1320 و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران به دست متفقین شروع می شود، و تحولات یک خانواده را در این دوران به تصویر کشیده است.

تاریخ عنصری جدایی ناپذیر است که در زندگی همه ی ما وجود دارد. خاتون یک زن از زنان سرزمین خوبمان ایران است که در روزی روزگاری در ایران برای زندگی خود جنگیده است.

درباره سریال

خاتون هم به مانند دیگر سریال ها ، چهره های نوظهوری به مخاطبان خود معرفی کرده است. موزیسن برتر کشورمان کیهان کلهر به عنوان آهنگساز این اثر برجسته است.

علی اسدزاده قبلا در قامت تهیه کننده سریال قورباغه را به ما معرفی کرده است.

تیناپاکروان اولین کار سریالی خود را با نام خاتون ساخته است. نام وی به عنوان مجری طرح و مدیر تولید در اثرهای اخراجی ها ، وقتی همه خوابیم ، جرم است. تینا با ورود به حوزه فیلم سازی: خانوم ، نیمه شب اتفاق افتاد, لس آنجلس تهران را به آثارش اضافه کرد. وی در جذب بازیگران مشهور در نقش های غیرمنتظره موفق بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *