فیلمین

دانلود سریال ارباب حلقه ها The Lord of the Rings 2022

خلاصه داستان : روایت این سریال ، تصویری از اتفاق های هابیت و ارباب حلقه هاست که در اواسط عصر دوم ، درست زمانی که صلح و آرامش برقرار بود است. همچنین رویدادهای مهمی در طول هزاران سال را نشان می دهد.

درباره سریال ارباب حلقه ها 2022 The Lord of the Rings

نام سریال : ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت 2022 | The Lord of the Rings: The Rings of Power

امتیاز : 7 از 10

سال تولید : 2022

ژانر : اکشن ، ماجرایی ، درام و فانتزی

زبان : انگلیسی + زیرنویس

تعداد قسمت ها : ( فصل اول : 8 قسمت )

فرمت قابل پخش : mkv+mp4

محصول آمازون پرایم

 

خلاصه داستان

روایت این سریال ، تصویری از اتفاق های هابیت و ارباب حلقه هاست که در اواسط عصر دوم ، درست زمانی که صلح و آرامش برقرار بود است. همچنین رویدادهای مهمی در طول هزاران سال را نشان می دهد.

سریال ارباب حلقه ها : حلقه های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) که با عنوان (Lord of the Rings) نیز شناخته می‌شود.

یک مجموعه اکشن، ماجراجویی، درام و فانتزی محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک وین ییپ، جی ای بایونا و شارلوت براندستروم (Wayne Yip و J.A. Bayona و Charlotte Brändström) است.

فصل اول آن در سال 2022 میلادی توسط سه کمپانی Amazon Studios و Harper Collins Publishers و New Line Cinema تولید و منتشر شد. فیلمنامه این سریال را نیز جیسون کیهیل، جاستین دوبل و جنیفر هاچیسون به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده اند. و هنرمندانی چون مورفید کلارک، نازنین بنیادی، بنجامین واکر، پیتر مولان، سینتیا آدای رابینسون، رابرت آرمایو، اسماعیل کروز کوردوا، لنی هنری، مکس بالدری، چارلز ادوارد، آگوستوس پرو، جوزف ماول، لوید اوون، الکس تارانت، مارکلا کاوناگی، سیمون مریلز، دیلن اسمیث و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

یک پاسخ

  1. سلام خسته نباشید.چرا امروز که جمعیت قسمت سوم ارباب حلقه ها و سریال دیدن بارگذاری نشده هنوز؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *