فیلمین

دانلود سریال Kidding

خلاصه داستان : جف به عنوان یک نماد برای برنامه های کودک است که با فروپاشی خانواده ش مواجه میشود و در تلاش است با عقلانیت تصمیم های بهتری بگیرد و خانواده اش را از این بحران نجات دهد.

دانلود سریال Kidding با لینک مستقیم

کیدینگ با بازی جیم کری

فصل دوم اضافه شد

 

نام اثر : Kidding – شوخی

ژانر : کمدی درام

امتیاز : 6.8 از 10

سال تولید : 2018

محصول آمریکا

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

شبکه پخش کننده : ShowTime

بازیگران : Frank Langella , Jim Carrey Catherine Keener

کارگردان : Dave Holstein

خلاصه داستان

جف به عنوان یک نماد برای برنامه های کودک است که با فروپاشی خانواده ش مواجه میشود و در تلاش است با عقلانیت تصمیم های بهتری بگیرد و خانواده اش را از این بحران نجات دهد.

درباره سریال

جیم کری در نقش آقای پیکلز یک شخصیت مهربان و دل نازک دارد که در یک دنیای بی رحم و خشن قرار گرفته و با داستانهایی روبرو میشود که از توان و قدرتش خارج است و داستان زندگی وی هم آنقدر خنده دار است و همانقدر ناراحت کننده …

حواشی سریال

جیم کری در این سریال ایفای نقش میکند, دیوید نوینز درباره ی نقش اون چنین می گوید :

ما تصور کردیم که هیچکس به اندازه ی جیم کری با این نقش سازگار نبود, این نقش قرار است به مخاطبان تلویزیون نشان دهد که با وجود گذشت مدت زمان طولانی غیبت او حضور دوباره ش قصد انتقال حس خوب به بیننده را دارد. ما میخواهیم با ساخت یک مجموعه ی جذاب و عاطفی نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کنیم.

علاوه بر این میشل گوندری هم قرار بود کارگردانی این مجموعه را به عهده بگیرد که ما با کمال ناباوری در وبسایت IMDB مشاهده کردیم که Dave Holstein کارگردانی این مجموعه را بر عهده گرفته است.

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *