فیلمین

دانلود فیلم پالتو شتری

دانلود فیلم پالتو شتری با لینک مستقیم

 

فیلم ایرانی پالتو شتری با کیفیت عالی

 

بزودی

 

palto-shotori-Cover دانلود فیلم پالتو شتری

دانلود فیلم پالتو شتری

 

 

نام فیلم : پالتو شتری

گروه فیلم : اجتماعی

نوع فیلم: سینمایی

سال ساخت : 1397

سال انتشار : –

نویسنده و کارگردان : مهدی علی میرزایی

تهیه کننده: مجید شیخ انصاری

مخاطب: خانواده

فرمت فیلم : …

مدت زمان: – دقیقه

بازیگران : سام درخشانی, بهاره کیان افشار, لیندا کیانی, بانیپال شومون, شاهرخ فروتنیان, افسانه چهره آزاد, پریوش نظریه, علیرضا مهران, طوفان مهردادیان, رضا شیخ انصاری

 

خلاصه داستان

فیلم ایرانی پالتو شتری به کارگردانی و همینطور نویسندگی مهدی علی میرزایی در سال 1397 ساخته شده و تهيه کنندگی اش توسط مجید شیخ انصاری انجام شده است. این فیلم ژانری اجتماعی و طنز دارد. از بازیگران این فیلم می توان به بهاره کیان و سام درخشانی اشاره کرد که این دو بازیگر قبلا نیز تجربه همکاری باهم را در فیلم دشمن داشته اند. دلیل نامگذاری فیلم به دلیل علاقه ای که شخصیت اول فیلم به پوشیدن پالتو شتری دارد گذاشته شده است. داستان فیلم در دانشجوی رشته فلسفه است و داستان حول دوستی و رفاقت جریان دارد. این دانشجو از پدرش پالتویی به ارث می برد که بعد از به تن کردن آن افکاری موذیانه و وسوسه آمیزی او را درگیر می کند و…..

 

 

 

حواشی و اخبار فیلم پالتو شتری

 

مهدی علی میرزایی قبلا نویسندگی فیلم هایی از جمله گشت ارشاد، در مدت معلوم، نیوجرسی، کاتیوشا، تخته گاز و اولین تولد را انجام داده اند. میرزایی با اینکه در انجام کارهایی که داشته است بسیار سریع و پشت سرهم آنها را به پایان رسانده است ولی دراین فیلم که ساخته خودش است اینطور نبوده، ایشان از سال 94 پروانه ساخت این فیلم را گرفته بودند و بعد از چندسال وقفه بالاخره سال 97 ساخت آن را آغاز کرد.

سام درخشانی یکی از بازیگران این فیلم را با مدل مویی خاص در مراسم هایی که برای فیلم تگزاس برپا می شود دیده شده است که اینطور که گفته شده است این مدل مو، مربوط به ژست و استایلی است که درخشانی در فیلم پالتو شتری دارد و دلیل دیگری برای انتخاب این مدل مو نیست. علاوه بر سام درخشانی و بهاره کیان، خبر از حضور لیندا کیانی نیز داده شده است. میرزایی در رابطه با فیلم پالتو شتری می گوید : کسانی که این فیلم را دیده اند می گویند که پالتو شتری مانند رفتن به یک کافه گرم و کلاسیک، خوردن یک قهوه در یک عصر زمستانی همراه با یک دوست سرخوش و سرحال است. سام درخشانی نیز در مورد فیلم گفته است که این فیلم متفاوت ترین فیلمی است که تا به امروز دیده ام و از بودن در این فیلم اظهار خوشحالی کرده است.

 

 

 

 

عوامل ساخت فیلم پالتو شتری

 

نویسنده فیلمنامه و کارگردان : مهدی علی میرزایی | مدیر تولید : سجاد رحیمی | مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان : حامد مختاری | مدیر فیلمبرداری : مسعود امینی تیرانی | صدابردار : مسیح سراج | طراح صحنه و لباس : حسین پیام سوری | طراح گریم : عباس عباسی | تدوین : محمد نجاریان | منشی صحنه : زهرا تحقیقی | عکاس : افرا شهباززاده | مدیر تدارکات : محمد ابراهیمی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *