فیلمین

دانلود فیلم وقتی برگشتم

دانلود فیلم وقتی برگشتم با کیفیت عالی

Vaghti-Bargastam دانلود فیلم وقتی برگشتم

ژانر : اجتماعی

سال ساخت : 1394

سال اکران : 1397

مدت زمان : 91 دقیقه

تاریخ اکران: 96/09/08

تهیه کننده و کارگردان : وحید موساییان

پخش: رسانه فیلمسازان

بازیگران: رضا کیانیان، افشین هاشمی، رعنا آزادی ور، امید روحانی، بیتا فرهی، حسین محب اهری، سحر آربین، احترام برومند، سروش صحت

خلاصه داستان 

فیلمی عاشقانه و در عین حال خانوادگی است که قصه آن می‌تواند بخشی از زندگی هر یک از ما باشد در خلاصه فیلم وقتی برگشتم آمده خانه‌ای قشنگ دارد و فرنگ. رویا دارد و واقعیت و عشقی که خانه را سرپا نگه می‌دارد..

درباره وقتی برگشتم :

این فیلم ابتدا با نام ” قشنگ و فرنگ ” شناخته و پرده برداری شد اما با توجه به سبک و سیاق فیلم تضمیم گرفته شد نام آن پس از موافقت وزارت ارشاد به وقتی برگشتم.. تغییر پیدا کند و همینطور هم شد. «وقتی برگشتم» را می توان فیلمی خاطره بازانه و نوستالژیک دانست و چنین فیلم هایی عموماً با دو برخورد از سوی تماشاگران مواجه می شوند؛ برخی تماشاگران این فیلمها را پس می زنند و برخی به شدت با آن ها ارتباط برقرار می کنند. از نمونه های موفق تر این چنینی می توان «در دنیای تو ساعت چند است؟» را نام برد.

سایر عوامل:

عوامل فیلم «وقتی برگشتم…» عبارتند از نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: وحید موسائیان، مجری طرح و مدیرتولید : آزیتا موگویی، سرمایه‌گذار: محمد پورراد، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، تدوین: حسن حسندوست، آهنگساز: فریدون شهبازیان، صداگذار: محسن روشن، مدیرهنری، طراح صحنه و لباس: بهزاد آدینه، صدابردار: محمد شاهوردی، چهره‌پرداز: علیرضا خورشیدی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مسعود میمی، عکاس: ماهور موسائیان، روابط‌عمومی: علی زادمهر، پخش از رسانه فیلمسازان مولود.

دانلود قانونی فیلم با کیفیت 1080HQ

دانلود قانونی فیلم با کیفیت 1080p

دانلود قانونی فیلم با کیفیت 720p

دانلود قانونی فیلم با کیفیت 480p

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *