فیلمین

دانلود فیلم دوزیست

دانلود قانونی فیلم ایرانی دوزیست

نام : دوزیست

سال ساخت : 1398

سال انتشار : 1401

کارگردان : برزو نیک نژاد

تهیه کننده : سعید خانی

ژانر : درام ، اجتماعی

مخاطب : خانواده

کیفیت : بلوری

مدت زمان : 97 دقیقه

فرمت قابل پخش : MP4

بازیگران : جواد عزتی , پژمان جمشیدی , هادی حجازی فر , ستاره پسیانی , مجید نوروزی , الهام اخوان , مانی حقیقی , سعید پورصمیمی و…

 

خلاصه داستان

فیلم ایرانی دوزیست به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سعید خانی در مدت زمان 97 دقیقه ساخته شده است.این فیلم جذاب و دیدنی ژانری خانوادگی، اجتماعی و کمدی دارد که در بهمن 1398 در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شد و بعد از آن در 20 مرداد 1401 منتشر گردید.

در این فیلم بازيگرانی همچون جواد عزتی، پژمان جمشيدی، هادی حجازی فر، الهام اخوان، ستاره پسیانی، مانی حقیقی، مجید نوروزی، سعید پورصمیمی، امیرعلی خانی و…. ایفای نقش می کنند.

داستان فیلم در مورد سه دوست صمیمی به نام های عطا، مجتبی و حمید است که علاوه بر دوستی، در انجام کارهایشان نیز همکار هستند . عطا در جنوب شهر همراه با پدرش زندگی می کند که به تازگی مجتبی و حمید نیز به آنها ملحق شده اند. در همسایگی عطا، دختری به نام آزاده زندگی می کند که علاقه زیادی به عطا دارد اما عطا از علاقه ی او به خودش بی اطلاع است.
روزی آزاده از عطا می خواهد تا دخترخاله اش که مریم نام دارد را چند روزی در خانه اش پنهان کند. اما غافل ازینکه عطا با قبول کردن این پیشنهاد، وارد ماجراهای پیچیده و عجیبی می شود که…

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *