فیلمین

دانلود فیلم خانم یایا

دانلود فیلم خانم یایا با لینک مستقیم و کیفیت عالی

 

فیلم خانم یایا کامل

 

Khanome-Yaya دانلود فیلم خانم یایا

 

 

نام فیلم : خانم یایا

ژانر : کمدی – اجتماعی

امتیاز 6.5 از 10

ساخت : ایران و تایلند

سال تولید : 1396

سال انتشار : 1398

کارگردان : عبدالرضا کاهانی

تهیه کننده : حمید پنداشته

پخش : گستر فیلم (بلیت)

مخاطب : بزرگسال

بازيگران :  حمید فرخ نژاد, رضا عطاران, امین حیایی, نیتایا چایسری

 

خلاصه داستان

قصه ی دو باجناق به نام‌های ناصر (رضا عطاران) و مرتضی (حمید فرخ نژاد) است که راه پدرزن خود را پیش گرفته و پس از فوت او برای واردات جنس به چین سفر می‌کنند. در راه چین، بد نمی‌بینند سری به پاتایا (شهر ساحلی مشهور خوش گذرانی تایلند) بزنند اما رویارویى آن ها با دوست قدیمى همه چیز را به هم میزند …

 

درباره ی فیلم

 

فیلم سینمایی خانم یایا که قبلا با عنوان ما شما را دوست داریم خانم یایا مطرح شده بود، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی عبدالرضا کاهانی و تهیه‌کنندگی حمید پنداشته ساخته سال ۱۳۹۶ است. این فیلم به سبک اجتماعی (درام) و به زبان‌های فارسی، تایلندی و فرانسوی ساخته شده و محصول مشترک کمپانى هسته زردآلوى طلایى ایران و پاز استودیو تایلند است و با حضور عوامل ایرانى و تایلندى تولید شده است.

 

تصاویر فیلم

 

درباره عبدالرضا کاهانی

عبدالرضا کاهانی (1352 در نیشابور) کارگردان و فیلمنامه‌نویس اهل ایران است. عبدالرضا کاهانی در 1 دی 1352 در نیشابور زاده شد. وی از چهارده سالگی در نمایش‌های مختلف بازیگری، نویسندگی و کارگردانی را تجربه کرد و به‌خاطر آن‌ها چندین جایزه در مقاطع دانش‌آموزی و دانشگاهی دریافت کرد.

او دیپلم خود را در شهر نیشابور و در رشتهٔ فرهنگ و ادب (علوم انسانی) در سال ۱۳۷۰ دریافت کرد و پس از آن راهی دانشگاه آزاد اراک شد تا به تحصیل رشتهٔ بازیگری (نمایش) بپردازد و مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۳۷۵ دریافت نماید.

وی کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش را در دانشکده هنر و معماری آغاز نمود اما در مرحلهٔ پایان‌نامه تحصیلاتش را رها کرد. شیما منفرد همسر کاهانی است که معمولاً تدوین فیلم‌های همسرش را بعهده دارد.

 

 

 

 

[jwp-video n="1"]

 

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 3.82 گیگابایت – 5.000 تومان

دانلود نسخه 1080p با حجم 1.98 گیگابایت – 4.500 تومان

دانلود نسخه 720p با حجم 757 مگابایت – 4.000 تومان

دانلود نسخه 480p با حجم 521 مگابایت – 3.500 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *