فیلمین

دانلود فیلم ترانه

دانلود فیلم ترانه با لینک مستقیم

فیلم ترانه دانلود

 

Taraneh-1 دانلود فیلم ترانه

نام : ترانه

ژانر : اجتماعی

سال ساخت : 1396

سال اکران : 1397

محصول کشور ایران

مخاطب : افراد بالای 15 سال

نویسنده و کارگردان : مهدی صاحبی

پخش از نیمروز فیلم

بازیگران : الهه حصاری, اندیشه فولادوند, امیررضا دلاوری, مریم معصومی, بابک انصاری, نازنین فراهانی, سیاوش چراغی پور, حدیثه مدنی, ایران مسعودی, آیدا تبیانیان, نسیم مسلمی, مهناز کرباسچیان, میترا شاکری, ریحانه محمدنژاد

 

 

خلاصه داستان

ترانه یک دختر دانشجو است که در یک شرکت مدلینگ غیر رسمی کار میکند او می کوشد تا شوق به مد و فشن را در میان هم کلاسی و هم خوابگاهی هایش به اوج برساند تا از این طریق آنها را جذب این حرفه کند.

درباره ی فیلم

ترانه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مهدی صاحبی و تهیه‌کنندگی محمدتقی انصاری محصول سال 1396 است. این فیلم در سوم بهمن 1397 در سینماهای ایران اکران شده‌است.

فیلم سینمایی «ترانه» به نویسندگی و کارگردانی مهدی صاحبی، تهیه کنندگی محمدتقی انصاری و سرمایه‌گذاری حسن بیرانوند است که بعد از فیلم «کلمبوس» با سرگروهی کورش اکران می‌شود.

این فیلم ماجرای جنجالی یک خوابگاه دخترانه فعال در حوزه مد و فشن است. موضوع حساس و خط قرمزداری چون مدلینگ بسیار پتانسیل دارد تا کاگردان آن از ابزارهای جنسی برای جذب مخاطب و پوشش ضعف های فیلم استفاده کند اما در هیچ کجای فیلم عبور از خط قرمزها را نمی بینیم. حتی نقطه عطف فیلم که بر تجاوز جنسی طراحی شده است، بسیار سرپوشیده از آن عبور می شود.

سازندگان آن در طول فیلم سعی کرده‌اند بسیار جسورانه صدای مظلومیت دختران ایرانی باشند.

الهه حصاری، اندیشه فولادوند، نازنین فراهانی، امیررضا دلاوری، مریم معصومی، بابک انصاری، سیاوش چراغی پور، حدیث مدنی، ایران مسعودی، آیدا تبیانیان، نسیم مسلمی، مهناز کرباسچیان، میترا شاکری، ریحانه محمدنژاد، اندیشه سرشوق و مینا ابوالحسنی بازیگران «ترانه» هستند.

 

سایر عوامل

مشاور کارگردان : مهدی صباغ زاده

مدیرتولید : هاشم علی اکبری

دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : بهرنگ حجازی

طراحی و ترکیب صدا : سیدعلیرضا علویان

صدابردار و صداگذار : احمد صالحی

طراح صحنه و لباس : سامیتا بیگلو

طراح گریم : حسین اردستانی

موسیقی : آرش بادپا

فیلم‌برداری : حمید رحیم‌زاده

تدوین : حسین مرشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *