فیلمین

دانلود فیلم بام بالا

  ننایندانلود قانونی فیلم ایرانی بام بالا

نام : بام بالا

سال ساخت : 1398

سال انتشار : 1401

نویسنده و کارگردان : سیدجمال سیدحاتمی

تهیه کننده : بهرزو مفید

ژانر : ماجراجویی , خانوادگی

مخاطب : خانواده

کیفیت : بلوری

مدت زمان : – دقیقه

فرمت قابل پخش : MP4

بازیگران : حمید لولایی , حسین سلیمانی , نیوشا علی پور , آریا نرج آبادی , آرشام ابری , امیر ‌غفارمنش , مونا غمخوار , مسعود ‌کرامتی , علی دیده بان و…

 

خلاصه داستان

 

فیلم ایرانی بام بالا به کارگردانی و نویسندگی سیدجمال سیدحاتمی و تهیه کنندگی بهروز مفید ساخته شده است. این فیلم محصول سال 1398 است که برای اولین بار در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شد و بعد از آن 30 شهریور 1401 منتشر گردید. این فیلم ژانری خانوادگی و ماجراجویی دارد و برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید شده است.

از بازیگران این فیلم دیدنی و و جذاب می توان به حمید لولایی، امیر غفارمنش، حسین سلیمانی، مونا غمخوار، نیوشا علیپور، آرشام ابری، آرمین جداخوانی، آریا نرج آبادی، علی دیده بان و… اشاره کرد.

داستان فیلم در مورد عروسکی به نام بام بالا است که هر آرزویی که بچه ها داشته باشند را برآورده می کند. روزی او با دو برادر و خواهر به نام امیرعلی و حنا آشنا می شود که مشکلات زیادی دارند.

پدر و مادر این دو کودک بایکدیگر اختلاف دارند و قصد دارند تا از یکدیگر جدا شوند. وقتی امیرعلی و حنا متوجه این موضوع می شوند تصمیم می گیرند تا پدربزرگ شان را پیدا کنند تا مانع جدایی آنها شوند ولی موفق به یافتن او نمی شوند. حال با آمدن بام بالا به ظاهر همه چیز عالی است و آنها می توانند با کمک او به هر آنچه که آرزو دارند برسند و…

لینک دانلود بزودی ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *