فیلمین

دانلود فیلم ایده اصلی

دانلود فیلم ایده اصلی با لینک مستقیم

فیلم ایده اصلی دانلود

ide-asli دانلود فیلم ایده اصلی

 

نام فیلم : ایده ی اصلی

کارگردان : آزیتا موگویی

ژانر : اجتماعی

سال تولید : 1397

سال اکران : 1398

مدت زمان : 98 دقیقه

محصول : ایران

پخش از خانه ی فیلم

زبان: فارسی

مخاطب : بزرگسالان

حجم : متفاوت با هر کیفیت

بازیگران : مریلا زارعی, بهرام رادان, پژمان جمشیدی, مهرداد صدیقیان, هانیه توسلی, شهباز نوشیر, آندره آ ماچالکیدو, مانوس گاوراس, واروارا لارمو, ایرینا مانژوسوا

 

خلاصه داستان

ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده اند، شرکت ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده اند. مهندس سعید پارسا که چندسالی است از همسرش رویا عضدی جدا شده و رئیس یکی از شرکت های حاضر در مناقصه است. دیگران نیز با اهداف متفاوت سعی در برنده شدن در این مناقصه سرنوشت ساز را دارند. رسیدن به موفقیت برای آدم های این قصه منجر به پیچیدگی هایی در روایت آن می شود.

 

تیزر فیلم

[jwp-video n=”1″]

 

 

درباره ی فیلم

آنونس فیلم سینمایی «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی رونمایی شد. این فیلم پر بازیگر که در چهار کشور ایران، قبرس جنوبی، اسپانیا و کانادا فیلم‌برداری شده، از اواخر تیر‌ماه در سینماهای کشور اکران می‌شود.

در ایده اصلی بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، با حضور پژمان جمشیدی و هنرمندی مهرداد صدیقیان و شهباز نوشیر به همراه بازیگران اروپایی: مانوس گاوراس، آندریا ماچالکیدو، ایرنا مانژوسوا، واروارا لامو، آندریاس کریستودولو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

قصه این فیلم مربوط به فساد مالی و پشت پرده مناقصات بین‌المللی و بزرگ در سطح کشور است. «ایده اصلی» اولین بار در بخش مسابقه جشنواره سی و هفتم فجر به نمایش در آمد. همچنین تولید این فیلم در خارج از کشور توسط شرکت آریا پرسیس انجام شده است.

فیلم «#ایده_اصلی» با سرمایه گذاری مهدی کریمی تفرشی، شرکت توسعه گردشگری شهر آئین، آزیتا موگویی با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش تولید گردیده؛ پخش این فیلم با «خانه فیلم» است.

 

 

[su_box title=”اطلاعات پشتیبانی خرید” box_color=”#060606″] شماره پشتیبانی(ساعات اداری): 02126290305 ایمیل upera.co@gmail.com تلگرام @srmweb[/su_box]

 

دانلود نسخه 1080p BluRay با حجم 6.69 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 3.39 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود نسخه 1080p با حجم 1.42 گیگابایت – 5.500 تومان

دانلود نسخه 720p با حجم 906 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود نسخه 480p با حجم 587 مگابایت – 5.100 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *