فیلمین

دانلود سریال عالیجناب

دانلود سریال عالیجناب 1396 با لینک مستقیم

دانلود رایگان سریال عالیجناب 1396 با کیفیت عالی

قسمت 6 (قسمت آخر) اضافه شد

alijenabe02 دانلود سریال عالیجناب

دانلود سریال عالیجناب 1396

نام : عالیجناب

ژانر : درام | هیجان انگیز | سیاسی

محصول: کشور ایران

کیفیت: BluRay 1080p

حجم: 500 مگابایت + 900 مگابایت + 1.600 گیگابایت

کارگردان : سام قریبیان

بازیگران : سعید آقاخانی، امیرآقایی، احمدرضا اسعدی، لیلا اوتادی، حسین پاکدل، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، امید روحانی، حسین سلیمانی، آزاده صمدی، احسان کرمی، نازنین کریمی، پریوش نظریه، میثم عبدی، حسین عرفانی، مهتاج نجومی، حامد مدرس، صالح میرزاآقایی و حسین یاری

خلاصه داستان سریال: داستان سریال عالیجناب به ماجرای دو رقیب انتخاباتی می‌پردازد . دکتر احمد ملک پس از انجام مناظرات انتخاباتی با رقیب خود مهندس صفاریان و برگزاری انتخابات به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران انتخاب می‌شود. تلاش او برای امضای معاهده‌ای مهم موافقان و مخالفان زیادی دارد. ۴۸ ساعت قبل از برگزاری اجلاس، تهدیدات علیه خانواده او، امنیت ملی را به خطر می‌اندازد. دکتر ملک باید بین حفظ امنیت خانواده و امضای معاهده یکی را انتخاب کند.

درباره سریال : این پروژه به تهیه کنندگی مشترک مسعود ردایی و علی حضرتی و نگارش و کارگردانی سام قریبیان ۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۵ جلوی دوربین رفت و به مدت ۴۵ روز در پیش تولید بود و تصویربرداری آن نیز سه ماه به طول انجامید.فصل دوم این مینی سریال نیز در هفت قسمت به نگارش درآمده است که قرار شد بعد از عرضه فصل اول به تولید برسد.سام قریبیان سریال «عالیجناب» را در شش قسمت نوشته و کارگردانی آن را هم بر عهده داشته‌است. مسعود ردایی و علی حضرتی هم به طور مشترک آن را تهیه کرده‌اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *