فیلمین

دانلود انیمیشن سریالی اسمورف ها

گزیده ای از انیمیشن سریالی اسمورف ها در چهار بخش برای شما عزیزان آماده شده است .

the_smurfs دانلود انیمیشن سریالی اسمورف ها

 

دانلود انیمیشن سریالی اسمورف ها با دوبله ی فارسی از گلوری تون

مدت زمان انیمیشن: 68 دقیقه

ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی

نام انگلیسی : The Smurfs

زبان : فارسی ( دوبله از گلوری تون )

اسمورف‌ ها (به فرانسوی: Les Schtroumpfs) شخصیت‌های داستان مصور و سریال‌ها تلویزیونی هستند. این موجودهای کوچک آبی رنگ هستند و برای اولین بار توسط کارتونیست بلژیکی پیو در تاریخ ۲۳ اکتبر ۱۹۵۸ خلق شدند. ایده نامگذاری این شخصیت بر این پایه بود که روزی پیو با دوستانش سر میز ناهار به اشتباه به جای واژه نمک‌دان (به فرانسوی: سالیِر) از واژه schtroumpf استفاده کرد و بعد از طیّ مکالمهٔ دور ِ میز وِی و دوستانش جملات خود را با عبارت schtroumpf ختم می‌کردند، مثل ِ «بیا، شترومپف .. وقتی شترومپفیدی، شترومپف کن این طرف». بعدها این واژه به زبان هلندی به صورت Smurf تغییر داده شد که در زبان انگلیسی با این نام شناخته می‌شوند.

شخصیت اسمورف‌ ها به زبانی صحبت می‌کنند که مداوم از کلمه شترومپف در جمله خود استفاده می‌کنند که این کلمه معانی متفاوتی مانند فعل و اسم را بیان می‌کند. مثلاً:«می‌شترومپفَم به شترومپف» بیان می‌کنند و منظورشان «می‌روم به جنگل» بوده‌است.

در سال ۱۹۵۸ اولین بار که این شخصیت‌ها خلق شدند محل زندگیشان در جنگل‌های انبوه در کوهستان بود که خانه‌هایشان درون قارچ‌های بزرگ در نظر گرفته شد و همچنین برای جابجایی و حمل ونقل برای مسیرهای طولانی از لک‌لک استفاده می‌کردند. در داستان اصلی خانه‌هایشان در قارچ‌هایی با اندازه‌های متفاوت و در مکانی سنگی و با درختان کم واقع شده بودند ولی در مجموعه تلویزیونی که ساخته شد خانه‌ها در قارچ‌هایی مشابه و در چمنزار و در کنار جنگل و رودخانه طراحی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *