فیلمین

دانلود مراسم اختتامیه جشنواره سین سیما

دانلود مراسم اختتامیه جشنواره سین سیما با استند آپ کمدی مهران غفوریان

 

دو کیفیت 720 – 1080 اچ دی اضافه شد

 

sin-sima دانلود مراسم اختتامیه جشنواره سین سیما

 

نام اثر : سین سیما

منتشر کننده فایل : Filmin

مجری : پیمان طالبی

زمان پخش : نوروز 97

تعداد قسمت ها : 15 قسمت 60 دقیقه ای

پخش : شبکه سوم

 

ویژه برنامه سین سیما در 15 قسمت 60 دقیقه ای با اجرای پیمان طالبی با حضور بازیگران و عوامل اصلی برنامه به بررسی برنامه های نوروزی سیما و رقابت بین برنامه های برگزیده در نوروز 1397 می پردازد .

درباره سین سیما

مهران غفوریان در این استند اپ کمدی با برنامه ماه عسل، احسان علیخانی، هاچ زنبور عسل، سوباسا در فوتبالیست‌ها و بسیاری از کارتون‌های صدا و سیما شوخی کرد.

در ادامه برنامه رشیدپور از علی عسگری رئیس صدا و سیما دعوت کرد تا به روی صحنه بیاید.

علی عسگری گفت: اعیاد را تبریک عرض کرده و برای شهدایی که جان خود را برای کشور فدا کرده تا ما در آرامش برنامه بسازیم و مردم برنامه ببینند تشکر می‌کنیم. این عزیزان رفتند تا پای داعش به کشورمان باز نشود. خوشحالم که سازمان صدا و سیما هنرمندان و مدیران رسانه‌ها و همه عزیزان شادی را برای مردم به ارمغان آوردند و حال مردم خوب شد.

افتخار می‌کنیم به یکایک شما و تلاشتان. همه وجود و دارایی ما مردم هستند و برای مردم کار می‌کنیم، اما شرایط سختی است. ما دشمنان و رقبای زیادی داریم.

وقتی هنرمندان ما در برنامه‌های مختلف گل می‌کنند مثل پایتخت یعنی رقیب وجود ندارد، اما وقتی ۲۹۰ ماهواره پخش می‌کنند تا صحنه را از فضای مجازی بگیرند و نتوانستند. این که محصولی زیبا مطرح می‌شود حاصل هنر هنرمند است که زیبایی را به خوبی به کار می‌گیرد. هنر علم و تعهد باعث دیده شدن یک اثر است و بر مخاطب تاثیر می‌گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *