فیلمین

دانلود قسمت هشتم سریال مانکن

دانلود قسمت هشتم سریال ایرانی مانکن با کیفیت عالی

سریال مانکن قسمت هشت دانلود

Mannequin-E08 دانلود قسمت هشتم سریال مانکن

 

نام سریال : مانکن – Mankan

ژانر : عاشقانه , درام , اجتماعی

کارگردان : حسین سهیلی زاده

تهیه کننده : ایرج محمدی

سال تولید : 1397

سال انتشار : 1398

تعداد اپیزود ها : 26 قسمت

فرمت : mp4

بازیگران : محمدرضا فروتن, مریلا زارعی, فرزاد فرزین, نازنین بیاتی, امیرحسین آرمان, لیندا کیانی, حسین پاکدل, الهام پاوه نژاد, بهشاد شریفیان, نفیسه روشن, علی فرهنگی, رابعه مدنی, پانته آ کی قبادی, بهزاد محسنی, بهزاد خلج, رضا توکلی, همایون ارشادی, شبنم قلی خانی, عارفه معماریان

کیفیت تصویر : بلوری

 

خلاصه داستان

همیشه عشق های بزرگ و زیبا دشمنان بزرگ و مخوف داشته اند، عاشق و معشوق می بایست با رنج های بسیاری برای دوام عشق شاعرانه شان روبرو شوند.

درباره سریال

سریال نمایش خانگی مانکن (Mannequins Series) به تهیه کنندگی ایرج محمدی و کارگردانی حسین سهیلی زاده که سریال های تلویزیونی پرطرفداری همچون دلنوازان، فاصله ها، آوای باران، پریا، مرز خوشبختی و را در کارنامه خود دارد، در ۲۶ قسمت به قلم بابک کایدان نگاشته شده و از مرداد امسال فصل اول آن منتشر شد.

این مجموعه اولین اثر حسین سهیلی‌زاده در شبکه نمایش ‌خانگی است که داستانی اجتماعی و عاشقانه را روایت می‌کند. محمدرضا فروتن و مریلا زارعی هم اولین تجربه سریال نمایش خانگی را تجربه خواهند کرد.

این سریال جذاب و دیدنی هر هفته از طریق وبسایت فیلمین منتشر می شود شما علاقه مندان میتوانید هر هفته از طریق این ویسایت سریال مانکن را دنبال کنید.

تصاویر سریال مانکن

 

[su_note note_color=”#0dbf67″ text_color=”#eff0f5″ radius=”0″]دانلود این سریال به خواست شرکت پخش و تهیه کننده اثر به صورت قانونی رایگان شده است.[/su_note]

لینک های دانلود قسمت هشتم مانکن

دانلود رایگان نسخه 1080p BluRay با لینک مستقیم

دانلود رایگان نسخه 1080p HQ با لینک مستقیم

دانلود رایگان نسخه 1080p با لینک مستقیم

دانلود رایگان نسخه 720p با لینک مستقیم

دانلود رایگان نسخه 480p با لینک مستقیم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *