فیلمین

دانلود قسمت هشتم سریال آقازاده

دانلود قسمت هشتم سریال آقازاده با لینک مستقیم

آقازاده قسمت 8 کامل

Aghazade-S01E08 دانلود قسمت هشتم سریال آقازاده

 

نام سریال : آقازاده | Agha Zadeh

ژانر : سیاسی ، اجتماعی ، معمایی

تهیه کننده : حامد عنقا

کارگردان : بهرنگ توفیقی

سال تولید : 1398

سال انتشار : 1399

تعداد قسمت ها : فعلا نامشخص است

مدت زمان تقریبی هر قسمت : حدودا 1 ساعت

کیفیت : بلوری

فرمت : MP4

بازیگران : امین تارخ, مهدی سلطانی, امین حیایی, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, امیر آقایی, نیکی کریمی, لعیا زنگنه, ثریا قاسمی, مسعود فروتن, دیبا زاهدی, سامیه لک, سعید داخ, روزبه معینی, محمدحسین لطیفی, مهدی کوشکی, کاوه خداشناس, پردیس پورعابدینی

 

 

خلاصه داستان

سریال آقازاده یک سریال با ژانر درام و عاشقانه است که به موضوعات چالشی و جنجالی سیاست در ایران و مسائل روز ایران می پردازد، قصه معمایی و پر التهاب از یک ماجرا را به تصویر کشیده است.

 

درباره سریال

سریال آقازاده سریالی درام، عاشقانه و اجتماعی با هنرنمایی امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، ثریا قاسمی، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز، هنرمندی نیکی کریمی، نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی، با معرفی پردیس پورعابدینی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا محصول سال 1398 کشور ایران است.

این دومین کار حامد عنقا با موضوعاتی سیاسی اجتماعیست ، وی قبلا با قلب یخی حضوری موفق در این زمینه داشته است.

حامد عنقا درباره ساخت این سریال جنجالی گفته بود ما سریال آقازاده را فقط برای سرگرمی مردم نمی سازیم تا تنها در سبد تفریحات و اوقات فراغت آنها قرار بگیرد.

حتی سریالی نمی سازیم که بتوان بعد از دیدن آن به راحتی خوابید، بلکه آقازاده را می سازیم تا بسیاری را بی خواب کنیم و مخاطبانمان را به جنبه های مختلف مسائل مختلف اجتماعی به فکر بیندازیم. به گفته ی وی این پروژه تنها یک سریال نیست بلکه صدای بلند یک اعتراض است.

 

تصاویری از سریال

[su_box title=”اطلاعات پشتیبانی خرید” box_color=”#060606″]در صورت نیاز از طریق یکی از روش‌های زیر با پشتیبانی تماس بگیرید ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help و یا ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09218121989 [/su_box]

لینک های دانلود قسمت هشتم سریال آقازاده

نسخه 1080p BluRay با حجم 3.2 گیگابایت – 7.000 تومان

نسخه 1080p HQ با حجم 1.7 گیگابایت – 6.000 تومان

نسخه 1080p با حجم 1.1 گیگابایت – 5.500 تومان

نسخه 720p با حجم 530 مگابایت – 5.200 تومان

نسخه 480p با حجم 313 مگابایت – 5.100 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *