فیلمین

دانلود سریال نون خ

دانلود رایگان سریال نون خ با لینک مستقیم

سریال نوروزی نون خ دانلود

پخش نوروز 98 از شبکه اول سیما

 

noon-kh دانلود سریال نون خ

 

نام : نون خ

ژانر : کمدی

کارگردان : سعید آقاخانی

نویسنده : امیر وفایی

سال تولید : 1397

سال ساخت : 1398

بازیگران : علی صادقی, حمیدرضا آذرنگ, سعید آقاخانی, هومن حاجی عبدالهی, سیاوش مفیدی, فریده سپاه منصور, نعیمه نظام دوست, سیروس میمنت, سیدعلی صالحی, پاشا جمالی, نسرین نصرتی, هدیه بازوند, ندا قاسمی, صبا ایزدپناه, شیدا یوسفی, وحید قاضی زاهدی، سیروس سپری، صابر ناصری، علیرضاحنیفی، وریا امینی، عابدین رضایی، رضا پشابادی، کیوان شیخ احمدی، افشین ملکی، کاظم نوربخش، حسین مرادی، بهاالدین عزیززاده، سیدحسین موسوی، محمد زارع زاده، حسین بوربوری، پرویز کولیوند، رضا رشیدی، ماشاالله بروایی

پخش از : شبکه اول سیما

نوروز 98

 

خلاصه داستان

روایت در مناطق کردنشین می‌گذرد و طبق اعلام تیم تولید حتی حدود 20 نفر از بازیگران بومی این مناطق کردنشین در مقام نقش‌های اصلی در آن حضور دارند. سعید آقاخانی خودش هم اهل کردستان است و در این سریال علاوه بر کارگردانی، بازیگری نقش اصلی سریال با نام نورالدین خانزاده و با نام مخفف ن. خ را نیز بر عهده دارد.

 

درباره سریال

 

آقاخانی پیش از این در نشستی درباره سریال تازه خود گفته بود: ما برای قصه و تصویربرداری این سریال وارد منطقه‌ای شدیم که به لحاظ پوشش و لهجه، فرهنگ متفاوتی دارد و قطعاً این موضوع برای تماشاگر جذاب خواهد بود چون ما این مناطق را در تلویزیون کمتر دیده‌ایم اگرچه شبکه‌های استانی مثل کرمانشاه کارهایی در این حوزه‌ها تولید می‌کنند ولی سریال در سطح کشوری نداشته‌ایم.

فیلمنامه سریال توسط امیر وفایی به نگارش درآمده است اما طرح اولیه سریال متعلق به خشایار الوند و محسن تنابنده است که در ابتدا «اسقاطی» نام داشت. زنده یاد الوند حدود چند قسمت از این سریال را هم نوشته بود که محور آن یک هواپیما بود اما در قصه‌ای که بازنویسی شد نقش این هواپیما کمتر شده است. سریال «نون خ» حالا داستان «نورالدین معتمد» و «امین»، کشاورزان شهری است که در اثر بروز مشکلات اقتصادی شریک تجاری‌شان فوت کرده و دچار مشکلات متعدد می‌شوند.

 

[jwp-video n=”1″]

 

 

 

[su_accordion][su_accordion class=”(Fancy)”] [su_spoiler title=” لینک های دانلود ” open=”yes” style=”fancy” icon=”folder-1″ anchor=”” class=””]

 

ورود به پوشه ی دانلود

نسخه ی شبکه اول سیما

دانلود با لینک مستقیم


نسخه ی شبکه تماشا 

توجه در این نسخه لوگوی شبکه روی ویدیو الصاق شده است

دانلود با لینک مستقیم

 

[/su_spoiler][/su_accordion]

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *