فیلمین

دانلود سریال آفتاب پرست

خلاصه داستان : در این سریال ماجرای زندگی دو زورگیر به نام جمال و منوچ روایت می شود.این دو نفر سودای لاتی بازی و سطح یک شدن در خفت گیری را در سر دارند. اما بی عرضگی و بدشانسی آنان را در دام پلیس گرفتار می کند. حمال در زندان به همه اینطور می گوید که فقط یک پورشه سوار را خفت کرده و این نام هم به این دلیل روی جمال مانده و وی به جمال پورشه معروف می شود.

دانلود سریال آفتاب پرست همه قسمت ها

  • ژانر : خانوادگی – کمدی
  • زبان : فارسی
  • سال انتشار : 1401
  • محصول کشور : ایران
  • کارگردان : برزو نیک نژاد
  • بازیگران : پژمان جمشیدی، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ، رضا نیکخواه

 

خلاصه داستان

در این سریال ماجرای زندگی دو زورگیر به نام جمال و منوچ روایت می شود.این دو نفر سودای لاتی بازی و سطح یک شدن در خفت گیری را در سر دارند. اما بی عرضگی و بدشانسی آنان را در دام پلیس گرفتار می کند. حمال در زندان به همه اینطور می گوید که فقط یک پورشه سوار را خفت کرده و این نام هم به این دلیل روی جمال مانده و وی به جمال پورشه معروف می شود.

 

درباره سریال

 

سریال آفتاب پرست با موضوع کمدی محصول سال 1400 کشور ایران به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، این کارگردان 50 ساله متولد گرگان که در رزومه کاری خود سریال هایی با موضوع طنز را تا پیش از در شبکه نمایش خانگی و تلویزیونی کارگردانی کرده است که تمامی سریال های او یکی از یکی موفق تر بوده و توانسته اند کاربران را به خود جذب نمایند.

نیک نژاد پیش از سریال آفتاب پرست سریال هایی دردسر های عظیم 1 و 2 را برای تلویزیون کارگردانی کرده است که هنوز هم یکی از محبوب ترین سریال های کمدی تلویزیون ایران می باشد و در شبکه نمایش خانگی هم نیک نژاد پیش از این با سریال ساخت ایران 2 حضور داشته توانست یکی از موفق ترین سریال های شبکه نمایش خانگی را به خود اختصاص دهد پس نیک نژاد کارگردانی نیست که با زانر کمدی نا آشنا باشد این کارگردان 50 ساله در رزومه کاری خود سریال موفقی را کارگردانی و نویسندگی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *