فیلمین

دانلود فیلم لیلاج

دانلود فیلم لیلاج با لینک مستقیم

فیلم لیلاج دانلود

leylaj دانلود فیلم لیلاج

 

نام فیلم : لیلاج

ژانر : درام , اجتماعی

کارگردان : داریوش یاری

تهیه کنندگان : علیرضا ابوالقاسمی‌ نژاد

سال ساخت : 1395

سال انتشار : 1399

مدت زمان : 76 دقیقه

محصول کشور : ایران

زبان : فارسی

مخاطب : بزرگسال

پخش از : راه عرفان

بازیگران : مهران احمدی, حامد کمیلی, محیا دهقانی, رضا اخلاقی راد, نسرین بابایی, مجید پتکی

خلاصه داستان

دختر نوازنده ای به نام رعنا در شرف این است تا در اروپا کنسرتی اجرا کند که خبردار می شود دخترش برای اینکه پدرش را نجات دهد به زادگاه او رفته است. درست جایی که رعنا در 16 سال قبل در سن دخترش از آنجا فرار کرده بوده است. رعنا کنسرتش را رها می کند تا دخترش را نجات دهد که …

 

سایر عوامل

نویسنده: سارا خسرو آبادی، دستیاراول کارگردان و برنامه ریز: وحید کاشی، مدیرفیلمبرداری: حمید مهرافروز، تدوین: عماد خدابخش، طراح چهره‌پردازی: شهرام خلج، صدابردار: مجید هاشمی پور، صداگذار: آرش قاسمی، موسیقی: فردین خلعتبری، طراح صحنه و لباس: حمید شهیری،طراحی پوستر: محمد غفلت ، مدیر تولید: علی خلیلی، منشی صحنه: آیلار تقوی، عکاس: محمدرضا اصفهانی، مدیر روابط عمومی و رسانه: سپیده آرمان، سرمایه‌گذاران: علیرضا ابولقاسمی نژاد، داریوش یاری

 

حواشی فیلم

این فیلم سومین فیلم سینمایی داریوش یاری است که نگارش آن به صورت مشترک توسط سارا خسروآبادی و داریوش یاری انجام شده است و طراحی پوستر این اثر بر عهده محمد غفلت است.

یازدهمین جشنواره فیلم های ایرانی سان فرانسیسکو در تاریخ 22 و 23 سپتامبر 2018 برگزار می گردد و برای جشنواره امسال فیلمسازان زیادی از کشورهای مختلف ثبت نام کرده اند.

این فیلم در سال 1395 با نام فصل شکار شروع به ساخت شده در سال 1398 به لیلاج تغییر نام پیدا کرده‌است. فیلم لیلاج در تاریخ 6 آذر 1398 در سینماهای ایران اکران شده‌است.

 

[su_note note_color=”#ffa7a4″ radius=”0″]لینک های دانلود بعد از پخش در شبکه نمایش خانگی قرار داده می شود.[/su_note]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *