فیلمین

دانلود فیلم ما همه با هم هستیم

دانلود فیلم ما همه با هم هستیم با لینک مستقیم

فیلم ما همه با هم هستیم با کارگردانی کمال تبریزی

Ma-Hame-Ba-Ham-Hastim-Poster دانلود فیلم ما همه با هم هستیم

 

 

نام فیلم : ما همه با هم هستیم

ژانر : اجتماعی, کمدی

تهیه‌ کننده : رضا میرکریمی

کارگردان : کمال تبریزی

محصول کشور : ایران

مخاطب : بزرگسالان

سال تولید : 1397

سال اکران : 1398

مدت زمان : نامشخص

فرمت : MKV

حجم : متفاوت با هر کیفیت

بازیگران : محمدرضا گلزار, مهران مدیری, مهناز افشار, ویشکا آسایش, هانیه توسلی, پژمان جمشیدی, مانی حقیقی, سروش صحت, حسن معجونی, مهران غفوریان, نادر فلاح, سیروس گرجستانی, علی شادمان, رضا ناجی, سیاوش چراغی پور, سام نوری, فرزین محدث, بهادر مالکی, یداله شادمانی, مهدی حسینی نیا, شیرین آقارضاکاشی, بهزاد قدیانلو, اشپیتیم آرفی, لیدا فتح اللهی, شیوا بلوچی, دانیال کاظمی, جواد عزتی

 

خلاصه داستان

داستان فیلم در بستری کمدی روایت می‌شود و ماجرای سقوط یک هواپیما همراه با مسافرانی است که رازهای مختلفی دارند؛ راز‌هایی که قرار نیست تا ابد پنهان بمانند.

 

 

درباره فیلم

کمال تبریزی که این اواخر به شدت درگیر ساخت فیلم مارموز بود و مدت کوتاهی است که این فیلم تصویربرداری آن به اتمام رسیده است و وارد مراحل فنی شده است، که همین چند روز پیش خبر رسید فیلم جدید تبریزی با تهیه کنندگی رضا میرکریمی مجوز ساخت گرقته است.

این فیلم ول شدگان نام داشت اما به دلایلی به ما همه با هم نیستیم و بعد به این نام تغییر نام داد و فیلمبرداری آن از فروردین تا خرداد 1397 انجام شد. مهران مدیری بعد از فیلم همیشه پای یک زن در میان است و لیلا حاتمی پس از فیلم شیدا برای دومین بار با کمال تبریزی در کمدی ما همه با هم هستیم همکاری می‌کنند.

این فیلم دومین فیلم کمدی (بعد از خوک) است که لیلا حاتمی حضور در آن را پذیرفته‌است. این فیلم همچنین نخستین همکاری مشترک محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، مهران غفوریان، پژمان جمشیدی و سیروس گرجستانی با یکدیگر است. لوون هفتوان از بازیگرانی بود که ابتدا قرار بود در این فیلم بازی کند و از او تست گریم نیز گرفته شد اما در 19 اسفند 1396، هفتوان درگذشت و حضور او در این فیلم منتفی شد.

 

[su_box title=”اطلاعات پشتیبانی خرید” box_color=”#060606″] شماره پشتیبانی(ساعات اداری): 02126290305 ایمیل upera.co@gmail.com تلگرام @srmweb[/su_box]

دانلود نسخه 1080p BluRay با حجم 4.98 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.41 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود نسخه 1080p با حجم 1.75 گیگابایت – 5.000 تومان

دانلود نسخه 720p با حجم 992 مگابایت – 5.000 تومان

دانلود نسخه 480p با حجم 636 مگابایت – 5.000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *