فیلمین

دانلود فیلم تخته گاز

دانلود فیلم تخته گاز با لینک مستقیم

فیلم تخته گاز دانلود

 

TakhteGaz دانلود فیلم تخته گاز

 

نام فیلم : تخته گاز

ژانر : کمدی

مدت زمان : 88 دقیقه

سال ساخت : 1397

سال انتشار : 1398

کارگردان : محمد آهنگرانی

پخش : هدایت فیلم

تهیه کننده : سیدمحسن جاهد, مسعود تکیه

نویسنده : مهدی علی میرزایی

کیفیت ویدیو : WEB-DL

بازیگران : سام درخشانی, کامبیز دیرباز, الهام حمیدی, لیلا اوتادی, رز رضوی, بیژن بنفشه خواه, داریوش فرهنگ, نفیسه روشن, نیما شاهرخ شاهی, پرستو صالحی, ساقی زینتی, امیرعلی معروف, عباس محبوب, مجید شهریاری, اسدالله یکتا, سیامک اشعریون, صبا گرگین پور, عادل حبیب زاده, عرفان حسینی, عادل سیفی, شادی قنبری, فاطمه ابراهیمی, امیر جوانمرد, حمید عجمی, فاطمه مجلسی, یعقوب جعفری

 

 

خلاصه داستان

 

سلیمان قطار خنده را به قصد اثبات مرد بودنش در خانواده و جامعه تخته گاز می راند چرا که به هزار و یک دلیل زیر سوال قرار گرفته شده و خود او نیز به این امر واقف شده و درصدد رفع نواقص خود برآمده است و در این مابین فضای شاد و مفرحی را برای مخاطبین به ارمغان می آورد و در این مسیر فراز و نشیب هایی را پشت سر می گذاردو در ایستگاه‌های مختلف خنده توقفی می کند.

 

 

درباره فیلم:

تخته گاز یک فیلم سینمایی به کارگردانی محمد آهنگرانی و تهیه کنندگی مسعود تکیه و سید محسن جاهد محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم موضوعی کمدی اجتماعی دارد و در تهران فیلم برداری شده‌است. تخته‌گاز در ۱۹ دی‌ماه ۱۳۹۷ به سرگروهی سینما ایران اکران شد. نخستین اکران مردمی فیلم هم در تاریخ ۲۱ دی‌ماه با حضور بازیگران و عوامل فیلم برگزار شد و دی ماه ۱۳۹۷ اکران مردمی فیلم در پردیس کورش برگزار شد. موسیقی این کار اثری از آریا عظیمی‌نژاد از داوران مسابقه عصر جدید میباشد و موسسه هدایت فیلم توزیع کننده فیلم است.

 

 

 

دانلود نسخه 1080p BluRay با حجم 4.28 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.19 گیگابایت – 5.000 تومان

دانلود نسخه 1080p با حجم 1.49 گیگابایت – 4.500 تومان

دانلود نسخه 720p با حجم 806 مگابایت – 4.000 تومان

دانلود نسخه 480p با حجم 555 مگابایت – 3.500 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *