فیلمین

دانلود سریال مختارنامه

خلاصه داستان : سریال تلویزیونی مختارنامه یک اثر تاریخی پیرامون زندگی و قیام مختار ثقفی است که کارگردانی آن را داود میرباقری به عهده داشته است . داستان این سریال به مختارثقفی ملقب به ابواسحاق که بعد از قیام عاشورا به خون خواهی از سید و سالار شهیدان برمیخیزد , میپردازد.
  • نام سریال : مختارنامه
  • ژانر : تاریخی – اکشن
  • مدت زمان : 60 دقیقه
  • تعداد قسمت ها : 40
  • سال ساخت : از 1382 تا 1388
  • کارگردان : داود میرباقری
  • محصول سیما فیلم
  • پخش از شبکه اول سیما – بازپخش از آی فیلم

بازیگران : فریبرز عرب‌ نیا , مهدی فخیم‌زاده , فرهاد اصلانی , رضا رویگری , رضا کیانیان , فریبا کوثری , انوشیروان ارجمند , ژاله علو , ابراهیم‌ آبادی , گوهر خیراندیش , شهرام حقیقت‌دوست , الهام حمیدی , حدیث فولادوند , نسرین مقانلو , آهو خردمند , ویشکا آسایش , داوود رشیدی , امین زندگانی , فرخ نعمتی , پرویز پورحسینی , بهنوش طباطبایی , عنایت شفیعی , جعفر دهقان , حامد حدادی , محمد صادقی , حامد میرباقری , کریم اکبری مبارکه , اکبر زنجانپور , عزیزالله هنرآموز , ماه چهره خلیلی

 

خلاصه داستان

سریال تلویزیونی مختارنامه یک اثر تاریخی پیرامون زندگی و قیام مختار ثقفی است که کارگردانی آن را داود میرباقری به عهده داشته است . داستان این سریال به مختارثقفی ملقب به ابواسحاق که بعد از قیام عاشورا به خون خواهی از سید و سالار شهیدان برمیخیزد , میپردازد.

 

درباره سریال :

مختارنامه در 40 قسمت 60 دقیقه ای در سال 1389 برای اولین بار از صدا و سیما شبکه اول پخش شد که آخرین قسمت آن مردادماه سال 90 به اتمام رسید.

فیلمبرداری این سریال از سالهای 1382 تا 1388 به طول انجامید که در شهرهای تهران قزوین تاکستان ورامین ابادان شوشتر شهریار آران و بیدگل اسلامشهر کویر سفید شهر و شاهرود انجام شد.

مختارنامه دارای 700 سکانس که 100 سکانس از آن مربوط به پنج جنگ بزرگ است. شبکه ی آی فیلم هرساله با شروع ماه محرم این سریال را برای مخاطبان خود بازپخش میکند.

4 پاسخ

  1. سلام. دمتون گرم. هنوز ندیدم می خوام شروع کنم ببینم. چند تا سایت پیداکردم همه یا کیفیت ویدیو پایین بود یا صدا. خوشبختانه سایت شما این مشکل رو نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *